Plasat pe picior de egalitate cu 308 în ceea ce
priveşte dimensiunile, 301 este mai sărac în ceea ce priveşte
echiparea, dar plusează cu un portbagaj de 508 litri. Peugeot va
poziţiona noul model în aceeaşi clasă cu Skoda Octavia şi cu
înlocuitorul lui Dacia Logan, programat să apară în toamnă.
301 va avea un interior propriu, mai modest decât al modelelor aflate acum în ofertă. Spatiul interior va fi însă pe măsura dimensiunilor: lungime aproape 4,5 metri şi ampatament 2,65.
Pentru motorizare se va putea opta între două motoare pe benzină şi un diesel. VTi+ul de 1,2 litri şi trei cilindri care a debutat pe 308, va echipa versiunea de bază oferind 71 CP. Cutia de viteze poate fi manuală sau robotizată. Celălat propulsor pe benzină este cel de 1,6 litri şi 115 CP, iar dieselul este HDi-ul de 1,6 litri şi 92 CP.
Chiar dacă va fi un entry-level, 301 va fi echipată cu ABS, ESP, până la 4 air-baguri şi asistenţă la frânarea de urgenţă, dar unele numai ca echipare opţională în funcţie de profilul fiecărei pieţe în parte.
Peugeot a mai avut o încercare în zona berlinelor cu 206 Sedan, o versiune cu portbagaj a citadinei 206, însă aceasta a avut un succes moderat în Europa.
Producţia berlinei se va face în Spania la Vigo. Peugeot va prezenta oficial noul model în septembrie, la Salonul Auto de la Paris, urmând ca la nici două zile şă înceapă comercializarea lui în Turcia. Aria de disponibilitate se va extinde apoi în Europa Centrală şi de Est, Rusia, Ucraina si apoi Nordul Africii, Orientul mijlociu şi Africa şi unele ţări din America de Sud.
Sursa: money.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu